Wij zijn er (bijna) klaar voor! - Reisverslag uit Venhorst, Nederland van Sarah Kevin - WaarBenJij.nu Wij zijn er (bijna) klaar voor! - Reisverslag uit Venhorst, Nederland van Sarah Kevin - WaarBenJij.nu

Wij zijn er (bijna) klaar voor!

Blijf op de hoogte en volg Sarah

28 Maart 2016 | Nederland, Venhorst

Inentingen gehad, visum geregeld, papieren klaar, backpack vol en fotocamera's shootready (dubbelcheck op de fotocamera :D).

Het is al bijna zover! Nog twee nachtjes slapen en dan vertrekken we voor 3 weken naar China! We reizen van Beijing tot Hong Kong en hopen daar een hoop te gaan zien en met name ook vast te leggen.

Dinsdagochtend vertrekken we naar Dusseldorf waar we op het vliegtuig stappen. Met een tussenstop in Frankfurt vliegen we in iets meer dan 12 uur naar Beijing, waar we (als het goed is) worden opgewacht en naar ons hotel worden gebracht. Overdag hebben we een vrije invulling en 's avonds staat ons een traditionele Kung Fu show te wachten.

We hebben er erg veel zin in en willen jullie op deze manier een beetje op de hoogte houden van onze droomreis :-) En dan heb ik (Kevin) in de lange ritten toch iets nuttigs te doen, want tja stilzitten...

Groetjes Sarah en Kevin.

• 28 Maart 2016 - 11:11

Marja:

Hee luitjes,ik wens jullie een superfijne vakantie en een goede vlucht.Leuk om jullie op deze manier te volgen.mam